Shopping

Åh herre min gud så trött jag är!
Har varit i Örebro nästan hela dagen, och när jag kom hem så har jag målat.
Är helt yr i huvudet efter all terpentin-lukt...
Jag lovade ju igår att jag skulle lägga upp bild på vad jag hade shoppat mig,
men nu har jag ju shoppat lite idag också, så ni får se det med!

   

Igår köpte jag:
- halsband, 2,50kr st , eldopalen
- klistermärken, ≈20kr, lagerhaus
- 3 stora målardukar 41x33cm, 99kr, clas ohlson
- 4 små målardukar, ≈20kr st , panduro
- träpalett, ≈27kr, panduro
- 6 små hjärtformade askar, ≈5kr st, eldopalen
- 2 större hjärtformade askar, ≈7kr st, eldopalen
- hårspännen, 19,50kr, h&m
- hjärtformad stekpanna, ≈35kr, lagerhaus
- glasögon, 10kr, myrorna

Idag köpte jag:
- hello kitty-armband, 59kr, kattutställningen i Örebro. (inte med på bilden.)
- hello kitty-klistermärken, 25kr, kattutställningen i Örebro.
- hello kitty-leksakstelefon, 35 kr, kattutställningen i Örebro.

Så!!
Vad tycker ni? Bra köp?
Jag är iaf väldigt nöjd!

Jag började ju som sagt att måla med oljefärg idag... Jag är inte så duktig. Fy.
Menmen, kul  var det, så ni får se lite i förväg!



Nu ska jag faktiskt ta och äta lite kvällsmat, sen är det att kolla igenom 55st av de jag bevakar på bilddagboken, eftersom de tydligen har uppdaterat.

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: olivia

om du vill kan du ju ge mej allt du köpte, jag har inget emot det !^^)

2008-01-27 @ 13:36:53
URL: http://pisssmyra.blogg.se
Postat av: anni

det går ju inte!
kom hit?

2008-01-27 @ 14:48:08
URL: http://beivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0