Läskigheter...

Jag var minsann väldigt duktig igår, jag gick ut och la på alla 5 breven!
När jag var påväg hem så kände jag mig lite yr, säkert bara febern tänkte jag.
Innan jag kom till porten var jag rejält snurrig, anfådd, darrig och trött.
Inte långt kvar nu tänkte jag.

Gick in i hissen, höll mig i ett handtag som finns där, tänkte att snart är jag hemma.
Gick till dörren, sakta sakta, låste upp, gick in, låste dörren och svimmade.
Vaknade lite senare och undrade vad som hade hänt, var jättedarrig och la mig i soffan en stund.
Ringde pappa och berättade, sen ringde jag mamma.
La mig på sängen och sov i ca 3 timmar.

Läskigheter det där.
Som tur var så slog jag bara i benet lite, inte huvudet eller så.
Idag har jag ingen feber, 37.6 visade termometern imorse.
Ska bara ta det lugnt idag, mysa med katten och sådär.

Vi hörs, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: olivia

åh gud,svimma är läskiigt ! ( tror jag )
jag saknar brevet !
tänk om jag inte hinner få det innan jag åker :/

2008-02-23 @ 11:12:20
URL: http://pisssmyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0