Brukar jag vara vaken vid den här tiden?

Sitter och sjunger till Håkans Trubbel.
Har så himla ont i huvudet..
Precis där som jag landade när jag svimmade igår...
Vänstra delen av pannan om någon ville veta.

Pappa tycker att jag borde gå och ha moppehjälmen på mig hela tiden.
Varmt och tungt tycker jag, men bra om jag ramlar.

Nu är det ju så att jag har bara svimmat tre gånger i hela mitt liv,
och de gångerna de två sista veckorna.
Pappa kommer upp och hämtar mig vid kvart i nio, dvs om ca 45 minuter.
Då ska jag och ta halsprov, kanske blodprov och såna där grejor.
Har tid hos doktorn sen 9.20.
Mamma skrev en lapp till mig så jag har koll på alla mediciner,
hur febern har varit och när jag har svimmat och sådär.

Halv tio kommer farmor, hon skulle sitta och vänta i receptionen.
Hon följer mig hem, vi tar nog bussen.
Sen resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, se på tv, pärla lite kanske.
Skriva ett par brev eller så.

Jag är jättepepp på att prata i telefon, så det är bara att ringa!
Saknar min lilla Tildur, känns som det var 189094 år sen vi pratade.
Hoppas hon har det bra där uppe i Branäs.

Nu ska jag sjunga lite med Lasse Lindh, kolla bilddagboken och softa!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ska vi byta? Jag tar halsprov och blodprov - du tar mitt avdelningsmöte??? Håller tummen för att allt går bra senna!

2008-02-26 @ 08:26:00
Postat av: frida

hur gick deT???
sitter själv och pluggar so.. ;P

2008-02-26 @ 15:43:10
URL: http://h0lmberg.bilddagboken.se
Postat av: Bella

Men snälla du, vad har hänt? Var rädd om dig och ta det lugnt.

2008-02-26 @ 17:49:02
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0