Ikea med systrarna Holmberg.

Idag har varit en fin dag.
Spenderade några timmar med flickorna Holmberg ute på Ikea!
Vi åt, tittade och shoppade.
Dagens inköp blev dessa glas Godis Mix för 29:- istället för ordinarie 49:-,
en skallra Korall till babyn för 5:- istället för ordinarie 39:-
och 10 skålar City för 1:-/st istället för ordinarie 19:-/st.


Känns bra att bättra på mitt förråd inför att jag ska flytta hemifrån.
Vet dock inte när det blir, men förhoppningsvis börjar jag väl folkhögskola nästa höst.

Tänk att dela lägenhet med fina Lovisa och några fler i Göteborg.
Läsa kurser så som foto, photoshop, bild & form och kvinnohistoria, det vore fint.
Nu ska jag snart sova tror jag, fundera lite på ett kärleksbrev jag ska skriva till fina Andreas Johnson.

Godnatt allihop!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, lägenhet med lovisa? :D:D:D

kvinnohistoria? <3

2008-09-03 @ 15:22:24
URL: http://fianlianlei.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag älskar att Ikea har massa trevliga namn på allt <33

2008-10-04 @ 20:53:45
URL: http://sofieserdej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0