Videoblogg?

Jag hade tänkt att börja videoblogga,
men då är det ju självklart att jag inte hittar usb-kabeln till mobilen.
Man kan ju videofilma med min digitalkamera, men då kan man ju bara filma 30 sekunder.
Det känns ju lite kort, babblig som jag är!
Har ni några tips på hur jag kan göra?

Jaja, kom gärna med tips, jag behöver det!
Kom gärna med tips på hur jag kan göra ett fantastiskt kalas utan att det ska kosta massa pengar!
Den som kommer med det bästa tipset vinner en överraskning!

Nu ska jag kolla lite på youtube, sen börjar ju Desperate Housewives igen!

Kommentarer
Postat av: Moa/MoaAx@bdb

Kan du bara 30 sekunder? :'O Jag vill ju höra din röst x'D Öhm, inga ideer än, men ska tänka idag på Matten! ;)

2008-04-16 @ 07:46:05
URL: http://giraffpuff.blogg.se
Postat av: tilda

ååååh videoblogg med finaste syster

2008-04-16 @ 15:19:35
URL: http://supertilda.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0