Presenter.

Helgen var den absolut bästa på jättelänge.
Lovisa var här hela helgen, Fian kom över dagen, Frida och Tilla sov här i lördags.
Kalaset var jättemysigt.
Lite stressigare och blåsigare än vad jag hade tänkt mig, men annars helt perfekt!

Synd med förseningen med Lovisas tåg..
Tåget hade kört på en människa och hon fick åka buss från Grums.

Synd med Fians tåg också!
När hon var påväg hem gick tåget sönder och hon fick åka buss från Åmål till Göteborg.
Himla otur med tågen!

Jag tänkte inte skriva så mycket mer, förutom att en snuskgubbe gick fram till Lovisa
på stan igår och sa väldigt opassande saker. Fy, vi borde anmäla honom.

Jag fick hur mycket presenter som helst!
Vet inte hur jag ska kunna tacka alla!

Här får ni en bild och en lista!
image193

♥ såpbubbleburk
♥ påslakanset med prinsessor
♥ studsbollar
♥ frisbee
♥ tingelingburk
♥ ask med glittriga rörpärlor
♥ kitty målarbok
♥ solrosklistermärken
♥ stor pippiburk
♥ kittykort
♥ kittyklistermärken
♥ sagogardiner
♥ håkanskivor
♥ grattiskort med sugrör
♥ kittymarsmallows
♥ prickiga hårspännen
♥ kittytuggummin
♥ kitty stryka-på-märken
♥ brevpapper
♥ kitty power-dip
♥ stora och små kittyhårspännen
♥ 3 jätteballonger
♥ ängeln ebba
♥ 2 rosa vaser
♥ 30 stjärnor
♥ kittyläppglans
♥ jordgubbe
♥ kittyscarf

Tänk att jag fick så mycket!
Helt sjukt!
Jag fyller ju inte förrän på lördag!

På lördag så åker vi till Liseberg med Älvan, träffar massa folk, åker karuseller,
sen middag med mamma, moster, Johan och Mia.
På söndagen är det utställning för fulla muggar!
I helgen är det alltså Musses allra första utställning!!!
Åh vad jag längtar!

Nu ska jag kolla bilddagboken och sen äta mat!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset du kan vinna är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en fin kväll!

2008-04-21 @ 18:29:21
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Hanne

Vad kul att få en massa små presenter. :)
hahah, det syns att du är ett Kitty-fan.

2008-04-21 @ 19:10:06
URL: http://www.hanneee.blogg.se
Postat av: Hanne

tack, du har också en bra blogg!! :)

såpbubblorna har jag köpt på tiimari, det är en "hobbyaffär", vet du? I finland finns det jättemånga sånt butiker, o det borde nog finnas några i sverige också.

2008-04-21 @ 20:02:15
URL: http://www.hanneee.blogg.se
Postat av: Natalia

Vilka snälla vänner, massa Hello Kitty grejer ju!!! :P hoppas du får lite till på lördag!

Oj, jag är nog mest stolt över min Hello Kitty nalle som är ca 35 cm hög, så söt! Gillar även min Hello Kitty klocka som jag fick i julklapp av pappa (finns massor på ur & penn *tips*) samt så älskar jag min rosa "bowling" väska.... haha ja jag gillar många av mina grejer ;)

2008-04-23 @ 22:38:37
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Men mu, jag har inte råd att åka karuseller.
Bara högst till inträde och sockervadd. :

2008-04-24 @ 18:25:20
URL: http://fianlianlei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0