Mu-mat.

Ska in och möta Eija (min faster) klockan fyra vid Åhléns.
Vi ska fika någonstans, möjligtvid på Café T.
Mitt huvud hänger inte riktigt med och jag kan nästan inte fatta att jag är 17 år.
Allt går alldeles för fort.
Det finns ju inget jag kan göra åt det och rätt vad det är
kommer jag sitta och vara 70 år och undrar vart i hela världen alla åren tog vägen.

Om ett år är jag myndig.
Vissa skulle säga att jag blir vuxen.
Jag vill inte bli vuxen, jag har inte tid med det.
Det finns så mycket jag måste hinna med innan.

Om jag fick börja om nu, från början, så skulle jag inte tveka för fem öre.
Jag vill sova, vakna upp och vara runt tre år och bara få börja om.
Imorgon vaknar jag och hela mitt liv har gått och jag är 70.
Ungefär.

Korvdag.
image200

Kommentarer
Postat av: amadeus

för det första är du lezkit söt,
och för det andra så skulle jag hellre vilja vara sjutton än tolv. puz.

2008-04-28 @ 15:08:34
URL: http://aaamadeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0