Lite om min 17årsdag!

Jag hade den bästa födelsedagen i hela mitt nu 17åriga liv.
Tillochmed bättre än min 3årsdag när jag hade helikopter-ljushållare på tårtan.

Det var underbart.
Snyggtjejerna (Frida, Tilla, Tilda, Amanda, Elin, Lisa och Louise)
från karlstad var med, Cassandra, Sofia, Martina och Matilda från göteborg var med.
Folk sjöng för mej i virvelvinden, på bussen, i slänggungorna och lite överallt.
Jag hade det jättemysigt och jag, Frida, Tilla och Cassandra vann 2 kg toblerone.

Jag fick presenter och kramar och jag skrattade och skrek och pratade så mycket att jag fick skavsår av tandställningen.
Det var en underbar dag och det enda som saknades var Lovisa och Hanna.

Jag vill fira min födelsedag på liseberg vartenda år!
Ni som undrar vilka karuseller jag åkte, så får ni en lista här:

♥ Rainbow
♥ Slänggungorna 2 gånger
♥ Sagoslottet
♥ Kulingen 3 gånger
♥ Pariserhjulet 2 gånger
♥ Radiobilarna
♥ Virvelvinden 2 gånger

+ att jag var inne på Spökhotellet Gasten, då jag gick in i Cassandras fötter hela tiden,
blundade mestadels och då Frida trampade av mig skorna...

(fratt fill? hon är sjuttooooon, lisebergskebabsåsfärgad tröja, basken i balder och sjunga hero med stängd mun.)

På kvällen åt vi middag på Scandic och jag fick världens finaste scarf och Hello Kitty-påslakanset av mamma.
Jag kommer få mer presenter på mitt kalas på lördag.
Massvis med pussar på er från er alldeles egna Andrea.

image199

Kommentarer
Postat av: Mor

Kitty-lakanen måste bäddas med så snart som möjligt! Eller???

2008-04-28 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0