Ge mig JC-kjolen tack!

Var på praktiken i kanske 45 minuter.
Fick en såkallad "panik-attack".
Det innebar för mig att jag fick hjärtklappning, skakningar och ångest.
Kände att jag totalt tappade kontrollen, det var väldigt, väldigt obehagligt.
Pappa skjutsade hem mig och jag och Musse vilade en stund.

Jag tog mig ner till bilden, med min nya röda väska och rött läppstift!
Träffade Frida och Tilla där och fortsatte på mitt projekt.
En liten stol som inte alls blev som jag hade planerat,
men Erica sa att jag kan göra klart den och göra en ny nästa vecka istället!

Efter bilden gick jag på stan med mamma en sväng, hittade en så vacker kjol på JC som jag vill ha.
En med hög midja, ljus ljusgrå, lite prasslig och helt underbar!
Men jag har inga pengar nu, så det får bli senare!
Hittade skor på skopunkten också, men jag ska kolla vidare så får jag kolla mer sen.
Sommarskor gillar jag!
  plus ett par ballerinas till som jag inte hittar bild på...

Förresten såg jag slemgubben på stan igen.
Usch vad ont i magen jag fick, så himla obehagligt att han bara kan gå runt sådär,
säga precis vad han tycker. Han har ingen rätt att kränka varken mig eller någon annan.
Ska försöka att inte tänka på det mer...

Imorrn blir en lugn dag!
Ska bara göra bra saker.
Nu är det bara 4 dagar kvar... Hjälp, jag blir ju gammal!

Hoppas ni mår bra där ute, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det var länge sen jag var så ung som du blir på lördag=)

2008-04-22 @ 22:10:33
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Mor

Du är bästa A - varje dag!

2008-04-24 @ 09:54:10
Postat av: Mor

Du är bästa A - varje dag! Snart är det hälja och då ska vi ha det skojsigt.

2008-04-24 @ 09:55:23
Postat av: Faster

Hoppas ni får en riktigt mysig tripp till Götet! Ös och röj, stanna upp ibland och njut av ögonblicket som är "nu". Det försvinner så fort. Sjutton grattis (i år slipper du höra mig sjunga kanske?) och tusen kramar! Ha en härlig födelsedag, Stumpelumpan!
Kramkramkram! Faster

2008-04-24 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0