Nyår.

Nu sitter jag här, vid köksbordet i min och mammas lilla lägenhet uppe på Rud och lyssnar på Jason Mraz.
Ett helt år har gått sen jag, Frida och hennes två bröder stod på deras balkong och tomteblossade för fullt.
Det känns som några veckor sedan bara. 52 veckor har gått.
Det har hänt så mycket senaste året.
Men det har gått väldigt fort. Alldeles för fort.
Imorgon kan jag inte längre säga att jag har sett mormor "i år".
Jag saknar henne. Jättemycket.
Idag har hon varit borta i 8 månader.
Jag har inte träffat henne när hon var som vanligt på ungefär 11 månader.

2008 ska bli mitt år.
Jag ska må bra 2008.
Jag ska vara glad.
Hoppas att det blir bra. Jag vill att det ska bli bra.

Gott nytt år på er allihop!
Nyårspuss från er egen beivor!

Kommentarer
Postat av: Prinsessanevi@bdb

där hade vi svaret på att du inte bodde själv :D

2008-03-05 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0