Jag är en haj som hajar.

Lutfisk var det som bjöds hemma hos moster.
Jag beställde kebab istället. Laktos-överkänsliga jag fick givetvis ont i magen efteråt, men det var det verkligen värt!
Skattkärrs pizzeria har jättegod kebab, jag lovar!
Hela mammas släkt var där och åt,
det vill säga mamma, jag, moster, morbror+sambo och kusin!
Jag har så stor släkt på mammas sida nuförtiden, haha.
Jag tripplade håret på min kusin, med min sprillans nya trippeltång!
Hon vart söt som en ängel min lilla snart-tonåring-kusin!
Fast det var hon ju iofs redan innan.

Nu på kvällen har jag sett på hajar som hajar,
bättre än jag trodde faktiskt!
Har även lagt ut de sista julkalenders-bilderna på bilddagboken, samt bytt namn till popetipop...
Vi får väl se hur lång tid det tar innan jag byter tillbaka...

Nu ska jag ta och sova ett slag, imorgon blir det att slåss på mellandagsrean med mor!
Puss på nattlinneskanten!


Kommentarer
Postat av: Prinsessanevi@bdb

hajen, hajar du?

mahahahah, jag har så dålig humor jag vet!
haha

2008-03-05 @ 09:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0